miércoles, 16 de abril de 2014

Tornen les anècdotes!

Sí, sóc jo de nou. Perdonareu que fa temps que no escric gens ni mica. No cregueu que és perquè ja no em passen coses absurdes o sense sentit, o perquè per fi he madurat. Bueno, això de madurar sí que va canviar una miqueta, ara sóc mare d'una nena increïblement bonica!! Precisament vull parlar-vos de la meva etapa de gestació. D'aquells meravellosos mesos encara conservo sentiments, pensaments, i quilos. Us preguntareu per què escric en català, això és perquè l'únic seguidor que em queda és Carles, el que va a ser el meu professor als últims nivells, el B i el C, de català. Carles, si alguna vegada llegeixes aquesta afirmació, no deixis de seguir-me!

1 comentario:

  1. Hola, Ana! Ostres! Al cap de quatre mesos vei ara el teu comentari. Gràcies per recordar-te de mi. Escrius molt bé el català, quina passada! Una abraçada.

    ResponderEliminar